Author: _AdM#FDCA_ on 26-03-2019, 16:01, Views: 2141

Who Are We?

Who are we ... | Quienes somos...

Foundation FEDUCA is a Mexican established institution, with international presence and several segments of activity and partnership, in which it is suited, trained, and qualified to promote humanitarian services.

Fundación FEDUCA es una institución mexicana establecida, con presencia internacional y en varios sectores de actividad y colaboración, en los cuales está perfectamente adecuado, capacitado y calificado para promover los servicios humanitarios.

Who Are We?

Domestically and internationally, Foundation FEDUCA, continuously aims to increase the HDI (Human Development Index) by providing assistance to deprived communities, uplifting the economic status of human being through development, acting in all sectors of social needs, raising independence, and heavily devoted to the entrepreneur and leadership creation in technological improvement.

En el plano nacional así como en el internacional, Fundación FEDUCA, apunta continuamente para aumentar el (Índice de Desarrollo Humano) IDH por la prestación de asistencia a las comunidades necesitadas, elevando el nivel económico de la personas a través del desarrollo humano, que actúa en todos los sectores de las necesidades sociales, incrementando la independencia, y muy dedicado a la creación emprendedora y en el liderazgo en la mejora tecnológica.

Who Are We?

In order to achieve its objectives, Foundation FEDUCA, promotes and engages in partnership activities with a sustainable financial footing, promoting relevant services, and imposing its mark and strategy of integrated action in which the individual is the focus and businesses are the means to sustain human development.

Para lograr sus objetivos, la Fundación FEDUCA, promueve y participa en actividades de asociación con una base financiera sostenible, promoviendo servicios relevantes, la imposición de su marca y la estrategia de acción integrado en el que el individuo es el centro y las empresas son los medios para sostener el desarrollo humano.

Who Are We?

Foundation FEDUCA and its partners are always seeking to assist human needs, looking for solutions and offering its services and support with the highest humanitarian purpose.

Fundación FEDUCA y sus socios están siempre tratando de ayudar a las necesidades humanas, buscando soluciones, ofreciendo sus servicios y apoyo con el más alto propósito humanitario.

Who Are We?

EXECUTIVE BRIEFING: | INFORME EJECUTIVO:

Foundation for Education and Business Training Development AC, was established on February 28th, 2002, by founder and President Mrs. María D Alfeo. This foundation was established in order to provide care to individuals suffering from various shortcomings due to socioeconomic or physical and mental disability. The assistance of this foundation offers grants and scholarships for educational studies in Mexico, through donations of cash and kind, and to be used for educational development at educational institutions in Colima, Mexico. Foundation FEDUCA, also provides coaching, consulting and monetary aid to humanitarian projects with the goal to develop local economies in Mexico and other countries with the active participation from our financial partners and donors.

Fundación Educación y Capacitación para el Desarrollo Empresarial AC, se estableció el 28 de febrero de 2002, por su fundador y presidente, la señora María D Alfeo. Esta Fundación se creó con el fin de brindar atención a las personas que sufren de diversas deficiencias debido a la discapacidad socioeconómica o física y mental. La ayuda de esta fundación ofrece subvenciones y becas de estudios educativos en México, a través de donaciones de dinero y en especie, y que se utilizará para el desarrollo educativo en las instituciones educativas en Colima, México. Fundación Feduca también ofrece coaching, consultoría y ayuda monetaria a los proyectos humanitarios con el objetivo de desarrollar las economías locales en México y otros países en conjunto con la activa participacion de nuestros socios financieros y nuestros donadores..

The Foundation also is referred to as:

"FUNDACIÓN FEDUCA”

We believe in a strong commitment in education!

Category: Who are we

Dear visitor, you are browsing our website as Guest.
We strongly recommend you to register and login to view hidden contents.
Information
Would you like to leave your comment? Please Login to your account to leave comments. Don't have an account? You can create a free account now.