Author: _AdM#FDCA_ on 26-03-2019, 16:02, Views: 2558

Education Support | Apoyo a la Educación

Foundation FEDUCA, was originally established in order to provide care to individuals suffering from various shortcomings due to socioeconomic or physical and mental disability. The assistance of this foundation offers grants and scholarships to financially struggling individuals for educational studies here in Mexico, through donations of cash and kind, and to be used for educational development at educational institutions in Colima, Mexico. Foundation FEDUCA, believes strongly that helping people to obtain education is the key to grow and prosper individuals, families and communities.

Fundación FEDUCA, se estableció originalmente con el fin de atender a las personas que sufren de varios inconvenientes debido a la discapacidad socio-económica, física y mental. La asistencia de esta fundación ofrece becas y ayudas a las personas que luchan financieramente por obtener estudios de educación en México, a través de donaciones monetarias y en especie, que se utilizan para el desarrollo educativo en las instituciones educativas en Colima, México. Fundación FEDUCA cree fervientemente que ayudar a las personas a obtener acceso a la educación es la clave para crecer y prosperar a individuos, familias y comunidades.

Category: FEDUCA Support » Education Support

Dear visitor, you are browsing our website as Guest.
We strongly recommend you to register and login to view hidden contents.
Information
Would you like to leave your comment? Please Login to your account to leave comments. Don't have an account? You can create a free account now.