Author: _AdM#FDCA_ on 26-03-2019, 16:02, Views: 2178

Community Support | Apoyo Comunitario

In the community support area, Foundation FEDUCA, focuses on preserving communities that have adequate infrastructure and in which a community is on the verge of a serious, economic injury due to a departing key business player. That is, an entity that is financially sound, has a direct employee base and business operation that the local business communities depend on. An entity that would otherwise leave the local communities stranded due to a decision to either shut down or relocate.

En el área de apoyo a la comunidad, la Fundación FEDUCA, se centra en la preservación de las comunidades que cuentan con la adecuada infraestructura y en el que una comunidad se encuentra al borde de una grave lesión económica debido a la salida de una compañía clave. Es decir, una entidad que es financieramente sólida, tiene una base de empleados directos y operación de negocios que las comunidades empresariales locales dependen. Una entidad que de otra forma deja a las comunidades locales varadas debido a una decisión ya sea por haber cerrado o reubicarse.

Community Support

As a humanitarian effort, Foundation FEDUCA and its partner(s) are embarking on a community saving effort that will restore or substitute a departing, financially sound business that would otherwise leave its employee base jobless, and hundreds of small businesses to suffer. This humanitarian effort will help preserve the local economy and restore independent sustainability.

Como un esfuerzo humanitario de la Fundación FEDUCA y su socio (s), se están embarcando en un esfuerzo de ahorro comunitario que restauraría o sustituiría una salida, un negocio financieramente sólido que de otra forma deja su base de empleados sin trabajo, y cientos de pequeñas empresas que sufren. Este esfuerzo humanitario ayudará a preservar la economía local y restablecer la sostenibilidad independiente.

Category: FEDUCA Support » Community Support

Dear visitor, you are browsing our website as Guest.
We strongly recommend you to register and login to view hidden contents.
Information
Would you like to leave your comment? Please Login to your account to leave comments. Don't have an account? You can create a free account now.